Kika på detta Aftonbladet-inslag. Vad tycker ni?
Bloggen Träningsglädje, www.traningsgladje.se, är en hälsoblogg och en blogg om träning som funnits sedan 2006. Idag är Träningsglädje en av Sveriges största bloggar inom outdoor; till exempel cykling, löpning och skidåkning.
Jag som skriver hälso- och träningsbloggen Träningsglädje heter Sara Rönne. Jag vill uppleva livet och tusen känslor i ett par löparskor, på en cykel eller på skidor – med svett i håret och endorfinruset i kroppen.
Här på min blogg kan du läsa om löpning, cykling, skidåkning, simning, styrketräning, träningsresor, tankar om hälsa, träning och livet – och så en hel del mat och recept.
Jag minns inte mina personbästan eller rekord, men jag kommer ihåg alla känslor. För mig är det resan som är målet med min träning. Träningsglädje när det är som allra bäst.
Jag bor i Åre och Stockholm. Mitt hjärta slår för somrar och vintrar. Träning inomhus och utomhus. Jag är utbildad skidlärare och cykelinstruktör. Jag är anlitad inspiratör och föreläsare.
Min blogg Träningsglädje är en del av mitt jobb. Jag jobbar med digitala medier och framförallt digital PR och content management. Jag föreläser ofta om olika aspekter i vår digitala samtid. Jag är även frilansande fotograf och skribent.
Tusen tack till dig som läst den här träningsbloggen under alla år – och som varje dag fyller den med meningsfulla kommentarer och som skickar mig uppskattande mail. Du är en stor del av traningsgladje.se – och du är en bidragande faktor till varför den här bloggen så ofta finns på topplistor när bästa hälsoblogg och träningsblogg ska rankas. Du inspirerar mig!
Kontakt: [email protected]
Twitter, Instagram, Snapchat och Pinterest: @sararonne
Jag tar gärna emot pressinformation. För icke beställt material ansvaras ej. Alla samarbeten (affiliatelänkar och sponsrade inlägg) märks ut enligt marknadsföringslagen.
Håller med andra kommentarer – tycker inte det är någon big deal. Men visst hade man kunnat göra det annorlunda med mer fokus på skorna – typ 70/30 på skor/rumpa istället för mesta delen på rumporna. Tycker dock att experten som kommenterar i slutet o säger något i stil med att ”de enda som kommer tycka om den här reklamen är unga, kåta killar” tar i lite väl mycket.
Håller med andra kommentarer – tycker inte det är någon big deal. Men visst hade man kunnat göra det annorlunda med mer fokus på skorna – typ 70/30 på skor/rumpa istället för mesta delen på rumporna. Tycker dock att experten som kommenterar i slutet o säger något i stil med att ”de enda som kommer tycka om den här reklamen är unga, kåta killar” tar i lite väl mycket.
Äh, vadå skorna är ju utformade för att rumpan ska tränas lite extra, det är väl inte konstigt att de visar massa snygga rumpor då? Det är ju det tjejer vill ha, och därför ”kommer att” köpa skorna. Väldigt simpelt pr-trick. Men absolut inte sexistiskt…jisses, vem blir förtryckt av skor som tränar rumpor liksom?
Äh, vadå skorna är ju utformade för att rumpan ska tränas lite extra, det är väl inte konstigt att de visar massa snygga rumpor då? Det är ju det tjejer vill ha, och därför ”kommer att” köpa skorna. Väldigt simpelt pr-trick. Men absolut inte sexistiskt…jisses, vem blir förtryckt av skor som tränar rumpor liksom?
Äsch, pr-trick för att få massa upprörda människor/publicitet. Jag tycker att tjejerna har snygga ben/rumpor och blir inte särskilt störd. Men synd att skorna inte få mer utrymme i reklamen, blir lite nyfiken på hur de ser ut och funkar 🙂 Reebok är inte nåt märke jag har särskilt bra koll på annars…
Äsch, pr-trick för att få massa upprörda människor/publicitet. Jag tycker att tjejerna har snygga ben/rumpor och blir inte särskilt störd. Men synd att skorna inte få mer utrymme i reklamen, blir lite nyfiken på hur de ser ut och funkar 🙂 Reebok är inte nåt märke jag har särskilt bra koll på annars…
Lustigt att jag skrev om dessa skor i bloggen tidigare idag. Jag tycker inte att några rumpor i rutan gör någon skada!
Lustigt att jag skrev om dessa skor i bloggen tidigare idag. Jag tycker inte att några rumpor i rutan gör någon skada!
Håller med soffan, jag känne rmig inte ärskilt upprörd, även om jag inte direkt tror att de skulle göra samma grej med ett gäng killar. Men jag får inget som helst ”sko-köpar-sug”, jag tycker reklamen känns fånig och ”oseriös” och det skapar ingen köplust direkt.
Håller med soffan, jag känne rmig inte ärskilt upprörd, även om jag inte direkt tror att de skulle göra samma grej med ett gäng killar. Men jag får inget som helst ”sko-köpar-sug”, jag tycker reklamen känns fånig och ”oseriös” och det skapar ingen köplust direkt.
Jag blir inte upprörd, men jag blir å andra sidan inte ett dugg sugen på att köpa skor heller, vilket får mig att tänka att det är en typiskt dålig reklam helt enkelt.
Jag blir inte upprörd, men jag blir å andra sidan inte ett dugg sugen på att köpa skor heller, vilket får mig att tänka att det är en typiskt dålig reklam helt enkelt.
Mer snygga rumpor i TV!
Mer snygga rumpor i TV!