Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Välkommen till min Träningsblog

Jag inviger denna blog med ett långpass i löparspåret. Det går inte särskilt fort, men den ena foten sätts stadigt i före den andra och jag tar mig sakta men säkert fram.

Träning gör mig glad. Att skriva gör mig också glad. Därför har jag kombinerat mina två glädjeämnen till en blog.

Välkommen till min Träningsblog!

Jag har mer än ett mål med min träning. Genom denna blog hoppas jag kunna hålla koll på mina resultat, framsteg såväl som baksteg och vara en källa till inspiration och en grund för diskussion.

Mina mål för 2006 är:

SpringCross 6km (maj) – under 40 min.
Blodomloppet 10km (juni) – under 60 min.
Midnattsloppet 10km (augusti) – under 60 min.
Tjejmilen 10km (augusti) – under 60 min.
St Eriksloppet 21km (september) – fullfölja.

Träna 5-6 pass i veckan: jogging (utomhus), spinning (SATS), styrketräning (SATS)
Minska i fettprocent och öka i muskelmassa.

 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
0kommentarer
    metro mode weekly

    Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!