Funktionskläder

Samtidigt som Anders Timell totalsågade funktionskläder på Äntligen Morgon imorse (han hade synpunkter på hur någon tennisspelare såg ut) har jag funderat på hur kul det egentligen kan vara att vara en sådan där übertrendig sak på två ben som ofta går omkring på Östermalm. Lunchade på Cafe Mocco och beskådade en smärt tjej med stuprörsben och gigantiska stövletter med en massa fransar och bollar som dansade när hon gick. Det såg svårt ut. Kappan var snygg, men opraktiskare får man leta efter.

Jag är i alla fall glad för mina funktionskläder. Jag kan röra mig i dem. Jag skulle också vilja vara übertrendig ibland. Men fy fasen för att röra på sig då alltså!>

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!